Märkligt vad vädret kan göra...

...måste jag bara få påpeka. Trots att magen är i olag, man har sovit alldeles för lite de senaste dagarna och fuskat med både mat och träning så känns livets alla små betänkligheter mycket trevligare när solen står högt på himmelen och värmen omsveper en. Synd att sommaren kommit lite sent, men det är väl som man brukar säga...

Usch... man börjar bli gammal märker jag. När man inleder med att diskutera vädret är det dags att ta sig i kragen...

Nåja... Efter att ha avverkat ytterligare en dag i butiken, har man nu kommit den nya Prylen några steg närmare. Viktigt att belysa prylens stavning med versal. Blir ett stort steg här hemma... I alla fall för en liten pryltönt som jag. Ser redan för min inre syn hur hela mitt liv kommer att förändras... koppla hit... koppla där... koppla dit... och koppla här. Blir fint det!

Dubbelmoralen lyser igenom... egenheterna; pryltönt och miljöaktivist* funkar inte riktigt ihop, men jag kämpar på det...

* = lightversion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0