Playstation 3...

... har jag nu äntligen lyckats bestämma mig för att införskaffa. Efter många om och men och en faslig massa stunder bland nätets alla recensioner och diskussionsforum har jag då fattat beslutet. Det får bli ännu en Sonypryl till hårdvarubanken. Kanske man ska köpa aktier i företaget? Snacka om en "vinnvinn" situation. Nåja, märket andas ju lite kvalitet och mina erfarenheter är trots allt goda så varför inte gå på ett vinnande koncept.

Nu över till nästa bekymmer...

När ska jag köpa den? När ska priset vara tillräckligt lågt? Hur länge ska jag vänta på det? Ska jag vänta på det? Ska jag verkligen köpa den?

Vad kan man säga om det här? Jo, att jag har små bekymmer i mitt liv. Jag har det nog lite för bra just nu och har säkerligen också haft det relativt bekymmersfritt i mitt liv om man ser detta som ett bekymmer(om man nu kan det?). "När ska jag köpa mig ytterligare en "onödig" pryl för ett antal svenska riksdaler?" Suck! Snacka om I-landsbekymmer. Dags att kanske rannsaka sig själv och sin egen levnadssituation och verkligen glädjas åt det man har. Ja, om jag ska vara ärlig så tror att alla skulle ha lite nytta av detta. En självrannsakan alltså.


Kommentarer
Postat av: Moderator

Nu tycker jag nog att det är lite väl dött här...

Skärpning Höken!
;P

2007-11-04 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0