Med hjärtat i halsgropen...

... läste jag häromdagen om hur Robert Jordan* lämnat detta jordliga liv och rädslan eller snarare oron växte sakta sig ganska stor hos mig. Vad skulle nu hända med denna alternativa värld som jag så ofta besökt? Usch, lite makabert och respektlöst att tänka så. Givetvis går tankarna till hans familj och självklart beklagar jag hans bortgång, men för mig som lätt egoistisk klient/kund är det oundvikligt att inte fokusera på böckernas avslut.

Tack och lov visar det sig att han tänkt på detta också, sin bortgång alltså. Böckernas avslutande del finns i huvuddrag dikterade och redo för bearbetning. Puh! Kan inte låta bli att andas ut lite lättat.

Dagens blogg går dock lite i moll då världen förlorat en stor konstnär då James Rigney vaknat ur aieldrömmen.




* = se föregående inlägg för att hänga med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0