Internet är väl...

... för roligt ibland det.

Man kan verkligen finna de mest udda sakerna på nätet och denna gång snubblade jag över en smått hysterisk film. En hysteriskt rolig film för mig och många andra likasinnade själar där ute i sajjberspejs.

Jag kan tänka mig att många av mina trogna läsare nu höjer lite på ögonbrynen och ruskar kanske lite på huvudet med tanken att jag må vara knäpp, men verkligheten är nämligen den, att undertecknad är lite av en Marvelfantast och jag ämnar inte offra energi på att förklara för ignoranta och okunniga människor vad detta innebär. Ni som förstår, förstår. Det räcker för mig.

Ni som blivit lite nyfikna ber jag att klicka på följande länk och ni nördbröder och nördsystrar, enjoy!

FILM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0