Jag erbjuder dig...

... ett ypperligt tillfälle att påverka vår planets välbefinnande, bara genom att föra muspekaren några centimeter, klicka på en bild och sedan följa de barnsligt enkla direktiven. Och nej, det är inte frågan om att du ska skriva in nåtgot kontonummer, skänka pengar eller donera en njure. Det är hur enkelt som helst och dessutom gratis. Bara två klick och sen kan du känna dig lite nöjd och stolt.
Testa att klicka på bilderna och välj därefter vilken insats du vill göra. Ja, du kan ju faktiskt välja att utföra fler goda gärningar. Jag lovar att inte hindra dig.







Förhoppningsvis så stämmer det som står på sidorna och inte bara är en bluff. Hursomhelst så har det bara kostat dig några få sekunder och om du ändå tagit dig tid att läsa min lilla blogg så tyder ju det på att det faktiskt finns någon sekund över i ditt liv. =D Jag tackar dig hursomhelst för insatsen och var inte blyg att göra om detta varje dag. Länkarna kommer att finnas i min blogg framöver och närhelst du önskar, så finns chansen att påverka. Ta den, så är vi minst två!

... Och nej. Ovanstående textdel är inte ett spaminlägg utan bara ett sätt för mig att ytterligare påverka vår planets välmående. Det är en ligthversion på naturvård, men många bäckar små...

Kommentarer
Postat av: P

Seriöst, jag tror inte på valgörenhet.. Har aldrig skänkt en krona och skulle heller aldrig göra det.

2008-10-12 @ 08:20:18
Postat av: Malin

Känns som jag kommenterar alla dina inlägg nu... Men det jag tänkte skriva nu är faktiskt seriöst. När du ändå uppmanar dina läsare att klicka på lite olika länkar så kan du uppmana klick på sidan www.ettklickforskogen.se Då hjälper man till att bevara svensk gammelskog :)

2008-10-12 @ 22:08:56
Postat av: <3

du är en god människa markus! <3

2008-10-22 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0