Märkligt...

... hur det kan vara med det här bloggandet. Under lång tid har jag nu saknat all motivation att skriva på denna lilla hörna och vad det kan bero på, står skrivet i stjärnorna. Så, om nån kan tyda stjärnorna språk vore jag mycket tacksam om ni ville upplysa mig. Hur som helst blir detta lilla textavsnitt fullkomligt onödigt och enbart ett sätt för mig att hålla bloggen vid liv och visa, för trogna besökare, att jag fortfarande är vid liv och att bloggen enbart är i ett slumrande skede.

Stunder som dessa man börjar förstå flummiga konstnärer, författare, regissörer och musiker får skrivkramp. Jag skulle nog behöva mig musa. Undrar om det finns någon som är villig att ställa upp som inspiration.

Kommentarer
Postat av: Ka

Ja, för min del beror det i alla fall på stress. Trots att jag går omkring och tycker att jag har saker att skriva om, nu och då och dessutom sitter av en hel del tid framför tv:n på kvällarna, så är jag tillräckligt uppjagad i min lilla vardag för att inte ha koncentration nog för att sitta ner och göra något vettigt av tankarna. Min bligg har legat nere sedan minst ett år tillbaka och redan då hade inläggen varit mycket sporadiska ett tag. Det är synd för bloggande är kul på nåt vis, men det kräver sitt engagemang också. Hoppas du hittar tillbaka.

2009-02-06 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0