En gång nörd...

... alltid nörd. Nog är det väl ändå så?

Efter ett par månader av löst funderande och grubblande har jag nu klickat på den där otäcka men ändå sagolikt underbara KÖP-knappen. Märkligt nog fanns denna köpknapp på det tidigare omtalade och ytterst, från mig, kritiserade företaget cdon.com. I en del stunder av frustration och lätt vansinne har jag nog yttrat orden: "aldrig mer". Dock är jag inte så låst av mina principer att jag låter ett erbjudande glida mig mellan fingrarna.

Apropå fingrar, så kommer de antagligen ådra sig en lättare reumatism nu när Guitar Hero 3 - Legends of Rock anländer i dagarna. Det är nämligen precis detta spel som nu, i skrivande stund, sorteras i Göteborg för vidare transport upp till Falustad.

Kommande festligheter kommer att få sig ett ordentligt tävlingsmoment inbakat i sig. Med största sannolikhet. =D

Kommentarer
Postat av: Klas

Men snacka om nice, det där måste jag få testa någon gång. Det är ju ett måste att vi har fester hos dig då. Fast, jag antar att det inte finns några Per Gessle låtar på det liret....;) hehe

2009-01-14 @ 20:10:07
URL: http://klabbesworldtwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0